tiistai 13. joulukuuta 2011

Kahvinarkin aamunavaus

Huomenta,
täällä Pyylevä!

Tänään kaikki kartanomme keskivartalopyylevät asukkaat heräsivät vastenmielisen aikaisin. Itse jouduin vääntäytymään hereille kello 06:45, jopa ennen elävää herätyskelloani eli kissaeläin Untamoa.

Syy epäinhimilliselle herätykselle oli sähkömies. Hänen aikataulunsa eroavat minun aikatauluistani radikaalisti, mutta koska kaipaan valoa, oli minun pakko buukata kalenteristani aika 07:30. (Toim. huom. Minkä helevetin takia heräsin kolme varttia ennen sitä?!) No kuitenkin, sähkömies kävi korjaamassa keittiömme valaisuongelmat. Nyt kattovalon voi myös napsauttaa päälle ilman että sulakkeet palavat! Se on ihan kiva asia.

Ilo on kuitenkin tällä hetkellä vähäinen, koska olen järjettömän väsynyt eikä sovi freelancer-uravalintaani herätä aikaisin ja tehdä töitä ennen kello yhdeksää. (Hoidin nimittäin joutessani rästiin jääneet laskutukset, ällöttävää toimintaa aamupuhteeksi.)

Olen kuitenkin jokseenkin tolkuissani, koska mutteripannuespresso kauramaidolla:

(Kuva on viime keväältä ja siinä esiintyy kyyhkyläiseni kahvipannu, koska en ole kykenevä kuvaamaan omaani juuri nyt.)

2 kommenttia:

  1. Mä en kyllä käsitä miksi kukaan pilaa kahvinsa kauramaidolla. etenkään jos ei ole allerginen soijalle. kauramaito ja minä emme sovi samaan tilaan. -Kra

    VastaaPoista
  2. Ha! Kiltisti joit kauramaitokahvia punk-parturikeikalla!

    VastaaPoista